Skratt är dt bästa !

Hahah, bara för att jag är så rolig ska jag berätta några roliga skämt för er :D


1.  Det var en gång två myggor som var ute och åkte moped.
Plötsligt stannade den myggan som körde och sa:
- Jag fick en fluga i ögat.


2.  Tjejen: Hej

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!

Tjejen: Vill du att jag ska gå?

Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.

Tjejen: Älskar du mig?

Killen: Självklart, alla tider på dygnet.

Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?

Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?

Tjejen: Vill du kyssa mej?

Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.

Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?

Killen: Är du galen? Du känner väl mig?

Tjejen: Kan jag lita på dig?

Killen: Ja älskling...

Tjejen: Älskling..

läs nu nerifrån och upp!


3.  Jag ligger här i min säng å tänker på natten som varit.
Jag känner en oemotståndlig lust att krama dig.
Du kom oväntat till mig i sommarnattens värme.
Det som hände mellan oss i natt finns i mina tankar.
Du la dig på min nakna kropp, hungrigt sög du mig tills
jag somnade av utmattning.
Det enda som fanns kvar efter dig var minnet och
fläckarna på lakanet.
Nu i natt väntar jag på dig klar vaken och förberedd.
DIN SATANS MYGGJÄVEL!


4.  En blondin går in i en elektronikaffär och säger till expediten:
-Jag vill ha den där TVn! och pekar med fingret.
- Tyvärr, vi säljer inte till blondiner, sa expediten.
Blondinen gick iväg och tänkte, om jag ändrar hårfärg, då kan han inte säga att jag är blondin!
Efter blondinen hade ändrat hårfärg, så kom hon tillbaka och pekade och sa:
- Jag vill ha den där TVn!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner, svarade expediten igen.
Blondinen gick ledsen där ifrån och tänkte, nä, jag färgar håret blått!
Hon kom tillbaka med blått hår och sa:
- Jag vill ha den där TVn!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner!
- Hur fan vet du att jag är blondin, sa blondinen.
Expediten svarade:
- Det där är ingen TV, det där är en mikrovågsugn...


5.  Två engelska turister körde genom Skåne och kom till Kristianstad där de började bråka om hur man uttalar ortsnamnet. De höll på en lång stund och när de beslöt sig för att käka lunch kom de på att de skulle be servitrisen om hjälp.
“Before we order, could you please settle an argument for us? Would you please pronounce where we are, very slowly?”
Blondinen lutade sig över disken och sa: ”Burrrrrr gerrrrrr Kiiiiiiing.”


Höhöhö, jag gillar blondin skämt xD

Så, nu hoppas jag att jag fått er att skratta om inte hoppas jag iaf att jag gav er ett leende på läpparna för i så fall...                UPPDRAGET SLUTFÖRT ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0