Hej bloggen

Gissa vart jag var igår ! :D
På skara sommarland ! :)

Skit kul, jag var där med Trixie o hennes familj o några andra,
vi var o bada typ hela tiden, och det var så skönt men det började regna o åska fast som tur var skulle vi precis äta lunch så det slutade regna o åska när vi hade ätit klart. :thumbup:

men iaf, vi åkte tranan några gånger oxå ! xD
den är jätte kul men läääskig... :P

Och vi körde gokart o då kom jag trea tvåa kom trixies kusin kenny o etta trixies brosa felix :)
men jag var igenkligen tvåa i början fast kenny ägde ut mej lite xD

Sen när vi var på väg hem så somnade jag i bilen för jag var så jädrans trött.
sen när jag kom hem gick jag direkt till sängs x)

Och vet ni va !
på lördagåker jag till Grekland ! det är bara två dagar kvar :D
Det kommer att bli så skönt att åka iväg nånstans i år även allt det här med flytten men mamma beställde en sån där sista minuten resa för oss så det blir kanske inte världens lyxigaste men kul blir det plus att jag faktiskt kommer att få nån solbränna i år :D

hahah, det är inte så säkert att man får sån fin solbränna här i sverige ;p
men jag har faktiskt blivit lite brun sen igår :)
Fast röd på axlarna o kinderna -.- men det är faktiskt inte så faligt ;)

Men nu ska jag titta på när pappa klipper gräs mattan o om man har tur så får man prova! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0