Har nåt o göra ;)

Hallu bloggen !
Idag kommer jag för första gången ha något o göra ! :thumbup:
Igår kväll så såg jag o min brosa två tjejer som typ stod vid våran infart o så typ tänkte dom komma o knacka på elr nåt :P
Och då gick jag o min brosa ut o spelade lite badminton och då typ gick dom o hämtade en basketboll o typ stod o kasta till varandra (fortfarande på våran infart)
o så typ skulle jag hämta badmintonbollen som hade hamnat på andra sidan busken, o då sa en av tjejerna hej o så typ sen när jag var på väg tillbaka igen så stod dom o ba "kom igen säg det nu" o så räkna dom till tre o så sa "vill du vara med oss o kasta boll"
Jag ba: "aa visst"
o så typ hete dom Trixie o den andra hete claria eller nåt o så stog vi o kasta bollen en stund...
Det var tråkigt xD

sen så skulle hon claria hem (hon är 13 år föresten)
o så var det bara jag o trixie kvar ute (hon är 10 år)

O då typ prata vi as länge o sen så fråga hon mej vad jag skulle göra på tisdag o jag sa att jag inte skulle göra nåt speciellt o då fråg jag henne om hon skulle göra nåt på tisdag o då sa hon att hon skulle till skara sommarland o då fråga hon mej om jag ville följa med, jag ba: eh.. kanske, jag vet inte
hahahah, jag kände henne inte änns o hon fråga om jag ville följa med till skara xD

aa iaf, hon ska ringa mej ida ;)
så jag kommer inte sitta inne hela dagen o ruttna framför datan ! :D

OCH, vi ska åka o bada ida ! :P
kulkul, :)

aa,dt var allt :)
jag kanske inte kommer att blogga så mycket ida för jag är nog ute det mesta ;)
men senare ikväll skriver jag in ett inlägg till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0