Badaat !

Heiisan !
Jag kom precis hem från att ha badat ;)
göööttt !! :thumbup:

Det var sååå gulligt..
precis vid strand kanten gick det typ små ankungar och deras mamma
man kunde typ mata dom md musslor, och lura dom lite ;P

Medans min brosa mata dom md mussla så kunde jag klappa dom och lyfta upp dom
men det var bara i en kort sekund för dom var väldigt rädda och spratlade skit mkt :D
men det var kul att hålla i dom ändå ! :thumbup:

Snart ska jag äta :)
BLODPUDDING !!! <3
muummss, hahaha
så kul jag är den ända i min familj som tkr om blodpudding så jag sitter typ där o äcklar dom andra :P

Imon ska jag bada igen ! :D
om nu inte vädret förstör det =.=

Btw, medans jag gjorde blodpuddingen så typ sprutade det margarin grejs på min arm så dt sviiiider som in i .......


Det var väll allt tror jag..
min kamera har dött så jag fick inga bilder när vi badade :(


Kommentarer
Postat av: sara

sv: ja visst är hon, haha :)

2010-07-03 @ 19:31:15
URL: http://sarajonsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0