Ännu en morgon

God morgon bloggen ;)

Idag kommer jag inte kunna blogga så mkt för att min brosa fick WoW igår
så jag tror inte att han kmr låta mej vara inne vid datan nån gång under hela dagen xD

Men iaf, inatt drömde jag något skit läskigt..
Jag och min familj var vid en sjö o bada, o så skulle vi äta där då,
jag o min brosa badade o så börjad han frysa o då gick han upp men jag ville fortfarande bada lite till.
men efter en stund såg jag att alla satt o åt så jag gick oxå upp för att äta,
men när jag hade kommit en bit såg jag att nån annan satt md min familj o åt, en tjej
jag bara stog där o stirra.
då började dt helt plötsligt regna o blixtra o allt, det blev till o md så dimmigt att jag inte såg något.
min familj sprang iväg men tjejen som åt md min familj ställde sej upp o sen så sog jag inget mer för att dt var
så dimmigt ,
sen blev dt soligt igen, o då sog jag att personen stog precis framför mej.
å då vakna jag,

Ärligt talat så grät jag, hehehe :$

o just dt jag vet inte om ni vet vilka dt är men jag är typ besatt av sakura o sasake från naruto
och jag kolla på massa vidiosar med dom på youtube för att jag gärna ville måla av dom :)

å asso dom var typ tsm elr nåt o då såg jag ett klipp att sasake dödade sakura
jag fick typ damp så nu kollar jag på massa naruto episoder..
det känns som om dt kommer att ta ett låååååångt tag innan jag har sett hela
sen finns dt oxå en annan naruto shippoblabla något xD
o den serien vill jag oxå se :thumbup:
så jag kmr kanske inte vara helt aktiv på bloggen för att jag vill gärna se naruto o vill helst inte att dt ska ta miljoner år elr nåt xD

Men aa dt var väll allt
jag kanske lyckas få datan av brosan en stund ida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0